Thursday 27 August 2015

Assalamualaikum w.b.t.

Ya, aktiviti membersihkan kelas lagi. Mereka seronok, aku lagi lah seronok ! =)

Mari layan gambar !

Makan-makan dahulu sebelum memulakan usaha membersihkan kelas.

Hazeeq, tak nampak kamera dah kalau makan tu.

Sedapnya kerepek ubi !

Karipap sebiji, mari makan !

Amboi, tak bosan menghadap kamera.

Inilah jadinya kalau telefon aku diserahkan kepada anak-anak ni. 

Aksi Danish !

Amboi Najwa dan Sunieta, duduk atas meja ya. Tak apa, kita kan sedang membersihkan kelas.

Pesta siapa duduk paling tinggi. Heheh

Cikgu Zainal memberikan arahan. Ada gaya seorang pendidik tak ? Huhuhu

Danish lagi ?

Danish lagi ??

Danish lagi ?? Dan Adha.

Aku pun tak tahu nak letak caption apa daaa.

Daaaaaa

Danish, Adha dan Firdaus.

Gambar bersama. 

Amboi Cikgu, buat muka apa tu ??

Kami keluarga 4 Cekal.

1, 2, 3 : Aksi !

4 Cekal, mari bergambar !


Hahah, logo ni yang tahun lepas punya, aku cetak untuk buat mural.

Yeay, tergantung jugak bendera Jalur Gemilang ni.

Cantik tak ?? 

Bendera kecil tu kami gantung bersama.

Arahan, arahan dan arahan, tidak boleh dipisahkan daripada seorang pendidik. Pada peringkat umur ni, arahan adalah langkah terbaik untuk membimbing mereka. Sunnah tahu ?

Ermmm, murid-murid perempuan. 

Najwa dalam aksi !!

Danish lagi. Tapi tak apa, Cikgu Zainal ada di belakang.

Amboi, sungguh berminat Adha mendengar. Sampai letok kepala.

Sesi pemilihan gambar mural yang belum dibuat sampai hari ini disebabkan tanggungjawab yang lain.

Kami ibarat bunga matahari dalam kelas ini : 4 Cekal.

Kalau semua yang bekerja, nanti nampak sesak. Kami main gajet dulu ya Cikgu.

Cikgu Zainal, mana kasut daaa ? Hahaha

Comelnya Aiman, Hazeeq.

Ermmmm, layan cerita Upin dan Ipin, saringan.

Saya Aiman.

Dan saya seksi. Huhuhu


Najwa, mana gajet tadi ? Huhuhu

Ini Sunieta, pertama kali saya masuk ingatkan beliau berbangsa India. Hehehe, manis orangnya. Adam, Danish, ermmmm, jangan marah ya.


Thorn among the roses. Heheheheh, maaf Firdaus.

"
Adam : "Gajet dulu Cikgu Zainal."

Comel tak kami ? Heehe

Kami bersahabat. Indahnya zaman ini.



Firdasu dan Aizat, buat mulut apa tu ? Huhuh


Hazeeq : "Nak jalan meta Cikgu Zainal."

No comments:

Post a Comment